petak, 18. rujna 2009.

Što ćemo jesti 18.9.2009:

Za početak dana: Kava sa zobenim mlijekom

Doručak:
Žitarice sa grožđicama i lješnjakom u koje smo narezali bananu, a sve skupa zalili sojinim mlijekom!

Ručak:
Prženi tofu sa povrćem
Tofu nasjeckati na kockice, marinirati oko 15-20 min u mješavini sojinog umaka, limunovog soka i đumbira.
Pripremite povrće (mrkve, mahune, grašak, kukuruz, papriku...), dodajte sezama, soli i papra i zajedno sa mariniranim tofuom stavite u wok sa vrelim uljem.
Pržite na laganoj vatri 5 minuta pa podlijte bijelim vinom. Promiješajte, neka sve skupa lagano krčka, dodajte još malo soja umaka i pirjajte 10-tak minuta.
To je to! Ukusan veganski ručak!

Večera:
Riža sa špinatom
Sve što trebate jest oprati, osušiti i izrezati špinat na trakice. Na sitno narezati luk i zajedno ih izdinstati na vrućem ulju cca 5 min. Dodajte rižu, posolite, popaprite i zalijte vodom. Kuha se oko 20 min, i po potrebi se dolijeva još vode (ovisno koliko ste riže i špinata stavili u obrok). Kada je gotovo, jelo pokapajte limunovim sokom.
Dobar tek!

3 komentara:

  1. Ja sam malo gladan, a kako nisam sa Vama na trgu nego u Mariboru poslužio sam se orašastim plodovima u Lushevom dućanu.
    Pojo sam i par breskvi i bananu, kazu mi Lush mariborki vegetarijanci da neću imati sreće sa pronalaskom veggie restorana.
    Koga zanima palm oil kampanja evo par slika iz maribora na mom blogu-.

    OdgovoriIzbriši
  2. http://mojeveganskojutro.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši